Podrobný návod jak se orientovat a nakupovat v e-shopu radostcist.cz ti pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné k objednávce a ukáže ti cestu k dalším informacím ohledně registrace a jejich výhod, dopravy, platby, článků, zákaznické sekce, komunikace s námi atp. Kdykoli budeš potřebovat, můžeš se vrátit a najít co potřebuješ.

První kroky k rychlé orientaci a objednávce

Neboj se, když se ti bude zdát návod dlouhý a tím orientace na e-shopu složitá, to opravdu není, jen jsme se ti snažili usnadnit práci s hledáním a tápáním v určitých krocích a doufáme že jsme vše srozumitelně popsali, aby ti nakupování bylo radostí a zábavou.

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na danou hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty, dostaneš se tak, kam potřebuješ.

Produkt a co vše obsahuje jeho profil

Produkt je na e-shopu tím, co nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si ten správný produkt se všemi potřebnými informacemi je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. 
Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho profil, kde nalezneš jeho veškeré údaje.
Některé produkty jsou označeny variantami dostupnosti, jako například „připravujeme, na dotaz, na objednávku“ atp. Pro zjištění těchto informací doporučujeme otevřít profil produktu i když je označen „není skladem“.

Varianty produktu

Některé produkty mají v profilu nad cenou výběr variant. 

Související zboží

Produkty které mají související - podobné zboží, jsou umístěny dole pod popiskem produktu. Na danou variantu stačí kliknout a tím vstoupit do profilu produktu nebo rovnou přidat do košíku. 


Zboží do košíku

Vybraný produkt označ počtem kusů, případně vyber variantu a vlož do košíku tlačítkem „Přidat do košíku“. Do košíku můžeš tedy vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii nebo z profilu produktu. Pokud se potřebuješ dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikni na košík v pravém horním rohu e-shopu. Pokud není v košíku ani jeden produkt, je na košíku zobrazena nula.


Zboží v košíku

Po kliknutí na ikonu košíku, v pravém horním rohu e-shopu se ti zobrazí všechny přidané položky do košíku. Pokud si přeješ dokončit nákup, klikni na tlačítko "Přejít do košíku".

Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se ti zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžeš upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíš tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“ a zaktualizuješ kliknutím kdekoli mimo toto pole. Nad prvním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky, potřebný pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jsi něco zapomněl(a) nebo chceš přidat do košíku, můžeš zvolit zcela dole vlevo „Zpět nakupovat“, tímto krokem budete přesměrován(a) na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jsi si na něco vzpomněl(a) až po odeslání objednávky, nevadí a neváhej nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování tvých objednávek.


Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku, tlačítkem „Pokračovat na dopravu“ zvolíš způsob dopravy a platby. Balík Do ruky a doprava kurýrem PPL doručí tvou objednávku přímo na zadanou adresu. Pokud zvolíš Balík NA poštu, Balík Do balíkovny nebo Zásilkovnu, zadej tvé nejbližší směrovací číslo (PSČ) a vyber si možnou pobočku, kam si přeješ zásilku poslat.

U všech způsobů dopravy můžeš zvolit platbu na dobírku nebo elektronickou platbu přes platební bránu GoPay.

Při zvolení platby na dobírku přiložíme fakturu za dárky do balíčku. V případě elektronické platby ti bude faktura poslána na e-mail po úspěšném zpracování platby.

Platba GoPay

Jde o jednoduchý způsob online platby kartou. Po naplnění košíku a zadání dopravy a platby „platební kartou nebo rychlou on-line platbou“, zvolíš „Pokračovat na dodací údaje“ a po vyplnění adresy a všech potřebných údajů, odsouhlasíš obchodní podmínky a zvolíš opět „Dokončit objednávku“. Po chvíli se zobrazí okno platební brány, kde jen vyplníš potřebné údaje o platební kartě nebo přejdeš do vybraného internetového bankovnictví a zadáš platbu jako obvykle a je hotovo.


Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb, tě další krok tlačítkem „Pokračovat na dodací údaje“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pro firmy s IČ, lze po jeho zadání automaticky načíst tyto údaje kliknutím na „Vyhledat v ARES“. Pokud jsi přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Dole zadáš povinný souhlas s obchodními podmínkami. Můžeš si také zvolit (nepovinné) zda si přeješ odesláním objednávky automaticky vytvořit zákaznický účet a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách a souhlas se zasíláním informací, aktualit a novinek na tvůj e-mail. 
Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíš objednávku vpravo dole tlačítkem „Dokončit objednávku“ a v případě platby kartou nebo on-line převodem budeš přesměrován(a) na platební bránu GoPay.

Správnost odeslání ti potvrdí zpráva na e-shopu a následně automatické avízo na tvou emailovou adresu, uvedenou v objednávce.


Informace o stavu objednávky

Není nic horšího než nevědět jak to vypadá s mou objednávkou. Informace o stavu objednávky na tvůj e-mail jsou u nás samozřejmostí a vždy budeteš vědět o každém našem kroku až do vyřízení - odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka s číslem.


Jaké informace mohu očekávat na můj e-mail

  • objednávka přijata: informace po odeslání objednávky, kdy si můžeš být jistý(á), že byla odeslána

  • platba probíhá, přijata, selhala nebo zrušená: informace stavu platby

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána: informace o vyřízené objednávce, kterou můžeš brzy očekávat

Po dokončení objednávky tedy doporučujeme sledovat e-mailovou schránku, kde zjistíš její stav.


Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud se registruješ, bude se ti nakupovat pohodlněji, také budeš moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Dalším zjednodušením je automaticky založená zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžeš sledovat stav své objednávky.

Pokud si přejtše vytvořit registraci, můžeš tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po otevření okna klikni na  „Vytvořit účet“, kde tě systém přesměruje na vyplnění registračních údajů. 

Po odeslání odpověz na položenou otázku, je to ochrana proti spamu a obratem ti do e-mailu přijde potvrzení tvé registrace a přihlašovací údaje.

V e-mailu najdeš odkaz na pro aktivaci účtu, přihlašovací jeméno (tvá e-mailová adresa) a heslo, které si můžeš v Zákanické sekci kdykoliv změnit.

Přihlášení a odhlášení

Jednoduché přihlášení pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo a je to. Pokud jsi heslo zapomněl(a), klikni na "Zapomenuté heslo", zadej e-mailovou adresu, která byla zánai při registraci a klikni na „Odeslat“, do e-mailové schránky ti dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžeš znovu změnit, nezapomeň tuto změnu uložit. Pokud se chceš odhlásit, můžeš tak učinit vpravo nahoře u „Můj účet“.


Zákaznická sekce

Pokud jsi registrovaný(á) na našem e-shopu, je ti automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžeš také sledovat stav nejnovější objednávky.

Dále zde najdeš svá hodnocení produktů, oblíbené a sledované dárky, příspěvky do diskuze a nastavení svého profilu.

A když si nebudeš vědět s něčím rady?

Neváhej nás kontaktovat a společně to vyřešíme.

Radost z nakupování přeje tým, Radostčíst.cz